Pytania i odpowiedzi

Realizacja zamówienia


Jak założyć konto?

Kliknij w prawym górnym rogu zakładkę “Zarejestruj”. Uzupełnij wymagane pola i kliknij przycisk “Utwórz konto”. Na podany adres e-mail zostanie przesłana wiadomość potwierdzająca utworzenie konta w sklepie internetowym.

Czy muszę posiadać konto aby dokonać zakupu?

Aby złożyć zamówienia nie trzeba posiadać konta w naszym sklepie, jednak jego posiadanie daje dodatkowe przywileje takie jak m.in. podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów, brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach, czy możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych.

Jak złożyć zamówienie?

Szczegółowe informacje na temat poprawnego przejścia przez proces zakupowy znajduje się na stronie <strona jak kupować >

Jak dokonać modyfikacji zamówienia?

W celu naniesienia zmian w zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 500 298 949 lub wyślij wiadomość na adres: sklep@conhpolelite.pl

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Na termin realizacji zamówienia składa się czas potrzebny na skompletowanie zamówienia do wysyłki oraz czas dostawy.
W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Czas dostawy zależy od wybranej formy transportu. Czas realizacji i dostawy nie obejmuje sobót, niedziel, dni wolnych od pracy oraz dni świątecznych. Zamówienia przygotowanie do wysyłki po godzinie 15:00 zwykle wysyłane są kolejnego dnia.

Gdzie mogę śledzić przesyłkę?

Przesyłkę można śledzić na stronie przewoźnika wybranego w zamówieniu. Wpisz w puste pole otrzymany e-mailem numer przesyłki lub list przewozowy.

W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupowy został przeprowadzony poprawnie?

Po zakończeniu złożenia zamówienia, otrzymasz na swoją skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia.

Wysyłka

Jakie są metody dostawy?

Szczegółowe informacje na temat dostępnych metod dostawy znajdują się na stronie <strona koszty i formy dostawy>

Gdzie można śledzić przesyłkę?

Posługując się numerem listu przewozowego, można szybko sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się przesyłka. Lokalizację przesyłki można śledzić na stronie przewoźnika:

  • Kurier DHL - http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/
  • Kurier InPost - https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke
  • Paczkomaty - https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke

Ile czasu przesyłka oczekuje w Paczkomacie InPost?

Przesyłka przez 72 godziny będzie oczekiwać w paczkomacie na odbiór.

Jak odebrać przesyłkę w Paczkomacie?

W chwili dostarczenia przesyłki do określonego Paczkomatu, otrzymasz powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Na ekranie Paczkomatu podaj numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją przesyłką.

Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować.

Jaki jest czas skompletowania i realizacji zamówienia?

Zamówienia złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta wysyłane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu roboczym, w którym zamówienie zostało złożone.

W sytuacji kiedy termin może ulec zmianie, Klient będzie poinformowany przez obsługę sklepu najszybciej jak to możliwe.

W jakich godzinach dostarczane są przesyłki?

Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę. Wybierając dostawę do Paczkomatu, przesyłkę można odebrać o dowolnej porze.

Co zrobić, gdy dostawa się opóźnia?

W przypadku problemów z ustaleniem losów nie doręczonej/opóźnionej przesyłki prosimy o skontaktowanie się z firmą kurierską i podać numer przesyłki/list przewozowy. Na podstawie listu przewozowego/numeru przesyłki, który znajduje się w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia Dział Obsługi Klienta ustali, co się dzieje z Twoją przesyłką.

Kontaktować można się też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr. tel. +48 500 298 949 lub korzystając z formularza kontaktowego.

Płatności


Jakie są metody płatności?

Szczegółowe informacje na temat dostępnych metod płatności znajdują się na stronie <strona metody płatności>

Co w przypadku nieudanej płatności PayU?

Jeśli nie powiodła się płatność poprzez system PayU, zamówienie możesz opłacić tradycyjnym przelewem na konto:

<Dane do konta>

W tytule płatności proszę podać dane niezbędne do zrealizowania zamówienia tj. numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie.

Czy w paczkomacie inpost mogę zapłacić przy odbiorze?

Płatność przy odbiorze dostępna jest w większości Paczkomatów. Więcej informacji o możliwościach odbioru przesyłek pobraniowych w Paczkomatach znajdziesz : https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-pobraniowa

Reklamacje

Wymiany i zwroty

Zapytania o produkt

Z czego są wykonane obuwie Conhpol?

Wszystkie modele Conhpol wykonane są z najlepszych skór naturalnych. W niektórych modelach również podeszwa jest skórzana. Jednak w większości modeli występują dobrego rodzaju gumy lub inne tworzywa.

Jakie są najmniejsze rozmiary lub największe rozmiary?

Obuwie męskie - od 37 do 47

Obuwie damskie - od 35 do 41

Jaka jest tęgość obuwia?

W obuwiu męskim występuje tęgość G.
W obuwiu damskim występują tęgości F 1/2 oraz G

Czy są dostępne połówki rozmiarów?

Nie mamy połówek rozmiarów.

Jakich preparatów używać do pielęgnacji obuwia?

To wszystko zależy od rodzaju skóry z którego zbudowany jest but. Do skór licowych: kremy, pasty, tłuszcze odpowiednie do koloru skóry. Natomiast do zamszów i nubuków specjalne renowatory, impregnaty do odżywienia i zabezpieczenia zamszu.

Jak wyszukać produkt?

Są dwa sposoby szukania: pierwszym sposobem jest wpisanie nazwy konkretnego towaru w wyszukiwarce, znajdującej się w prawym górnym rogu ekranu (ikona lupy); drugi sposób to szukanie poprzez kategorie oraz nawigowanie po stronie.

Newsletter

Jak zrezygnować z newslettera?

Link do wypisania się z newslettera udostępniamy w stopce wiadomości. Możesz zarządzać subskrypcjami z panelu “Subskrypcje newslettera”.

Czy zapisanie się do newslettera oznacza utworzenie konta?

Zapisanie się do newslettera nie jest równoznacznie z założeniem konta w sklepie internetowym. Subskrypcja newslettera umożliwia otrzymywanie informacji o nowościach i promocjach prowadzonych w sklepie internetowym.

Moje konto

Co to jest lista życzeń?

Lista życzeń przechowuje wybrane przez Ciebie produkty. Do listy można dodawać produkty, które następnie możesz przenieść do koszyka.

Panel konta

Panel konta umożliwia edytowanie danych osobowych, książkę adresową oraz przeglądać zamówienia.

Dane konta

W tej zakładce możliwa jest zmiana hasła do konta w sklepie.

Książka adresowa

W tej zakładce możliwa jest zmiana adresu dostawy, adresu rozliczeniowego

Moje zamówienia

Podgląd na całą historię zamówień w sklepie.

Moje opinie

W tej zakładce widoczne są zgłoszone przez Ciebie recenzje produktów.

Program lojalnościowy (Conhpol Elite Club)

W tej zakładce możliwe jest przystąpienie do programu lojalnościowego Conhpol Elite Club oraz połączenie karty z kontem.