Koszty i formy dostawy

Sklep internetowy conhpolelite.pl, realizuje zamówienia następującymi formami dostawy:

  • Kurier DHL
  • Kurier InPost
  • Paczkomaty InPost

Wysyłki krajowe

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, InPost oraz Paczkomatów. Czas dostawy wynosi maksymalnie 1 - 2 dni roboczych. Realizacja zamówieni w sklepie internetowym wynosi maksymalnie 14 dni robocze liczone od momentu potwierdzenia zamówienia w realizacji. Do tego czas należy dodać czas przewoźnika, który podany jest powyżej.

Kurier DHL

  • przedpłata na konto (przelew bankowy) - 9,90 PLN
  • pobranie - 12,90 PLN

Kurier InPost

  • przedpłata na konto (przelew bankowy) - 9,90 PLN
  • pobranie - 12,90 PLN

Paczkomaty InPost

  • przedpłata na konto (przelew bankowy) - 9,90 PLN
  • pobranie - 12,90 PLN

Informacja: lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana. Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.


Darmowa dostawa
Obowiązuje dla zamówień, w których wartość produktów jest równa bądź wyższa od 400 PLN realizowana wyłącznie na terenie Polski.


Śledzenie przesyłki
Posługując się numerem listu przewozowego, można szybko sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się przesyłka. Lokalizację przesyłki można śledzić na stronie przewoźnika:


Wysyłki zagraniczne
Wysyłka zamówień poza granicę Polski jest możliwa tylko po wykonaniu przedpłaty. Obsługujemy tylko kraje należące do Unii Europejskiej.

Tabela dostaw zagranicznych

Kraj Koszt transportu
Austria 95 PLN
Belgia 95 PLN
Bułgaria 125 PLN
Chorwacja 97 PLN
Czechy 95 PLN
Dania 95 PLN
Estonia 95 PLN
Finlandia 95 PLN
Francja 97 PLN
Grecja 125 PLN
Hiszpania 125 PLN
Holandia 95 PLN
Irlandia 125 PLN
Litwa 95 PLN
Luksemburg 95 PLN
Łotwa 95 PLN
Monako 97 PLN
Niemcy 95 PLN
Portugalia 125 PLN
Rumunia 125 PLN
Słowacja 95 PLN
Słowenia 95 PLN
Szwecja 95 PLN
Węgry 95 PLN
Wielka Brytania 97 PLN
Włochy 95 PLN
Cypr 346 PLN
Malta 346 PLN

Jeżeli na powyższej liście brakuje kraju, który Państwa interesuje, prosimy o kontakt.

Informacje: Czas dostawy jest zróżnicowany w zależności od wybranego kraju.

Pytania i odpowiedzi:
Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować.

Jaki jest czas skompletowania i realizacji zamówienia?
Zamówienia złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta wysyłane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu roboczym, w którym zamówienie zostało złożone.

W sytuacji kiedy termin może ulec zmianie, Klient będzie poinformowany przez obsługę sklepu najszybciej jak to możliwe.

W jakich godzinach dostarczane są przesyłki?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę. Wybierając dostawę do Paczkomatu, przesyłkę można odebrać o dowolnej porze.

Co zrobić, gdy dostawa się opóźnia?
W przypadku problemów z ustaleniem losów nie doręczonej/opóźnionej przesyłki prosimy o skontaktowanie się z firmą kurierską i podać numer przesyłki/list przewozowy. Na podstawie listu przewozowego/numeru przesyłki, który znajduje się w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia Dział Obsługi Klienta ustali, co się dzieje z Twoją przesyłką.

Kontaktować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr. tel. +48 500 298 949 lub korzystając z formularza kontaktowego.

Strona wykorzystuje pliki Cookies. OK, rozumiem | Więcej informacji