Sklep internetowy conhpolelite.pl, realizuje zamówienia następującymi formami dostawy:
Wysyłki krajowe
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej wypisanych powyżej. Czas dostawy wynosi maksymalnie 1 - 2 dni roboczych. Realizacja zamówieni w sklepie internetowym wynosi maksymalnie 14 dni robocze liczone od momentu potwierdzenia zamówienia w realizacji. Do tego czas należy dodać czas przewoźnika, który podany jest powyżej.
Kurier DHL
DHL Parcelshop (odbiór w punkcie)
Kurier InPost
Kurier UPS
Paczkomaty InPost
Poczta Polska - punkty poczta (żabka, orlen, ruch)
Informacja: lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana. Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.
Darmowa dostawa
Obowiązuje dla zamówień, w których wartość produktów jest równa bądź wyższa od 400 PLN realizowana wyłącznie na terenie Polski.
Śledzenie przesyłki
Posługując się numerem listu przewozowego, można szybko sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się przesyłka. Lokalizację przesyłki można śledzić na stronie przewoźnika:
Wysyłki zagraniczne
Wysyłka zamówień poza granicę Polski jest możliwa tylko po wykonaniu przedpłaty. Obsługujemy tylko kraje należące do Unii Europejskiej.
W związku z wyjściem Wielkiej Brytanii z UE z dniem 17.12.2020 jesteśmy zmuszeni czasowo wyłączyć możliwość dostawy do tego kraju.
Jednocześnie informujemy, iż pracujemy nad możliwością przywrócenia dostawy.
Kraj | 1 produkt | 2-3 produkty | 4-6 produkty | 7+ produkty |
Niemcy | 110 | 130 | 150 | 300 |
Słowacja | 110 | 130 | 150 | 300 |
Czechy | 110 | 130 | 150 | 300 |
Szwecja | 110 | 130 | 150 | 300 |
Rumunia | 120 | 140 | 160 | 300 |
Węgry | 110 | 130 | 150 | 300 |
Belgia | 110 | 130 | 150 | 300 |
Holandia | 110 | 130 | 150 | 300 |
Łotwa | 110 | 130 | 150 | 300 |
Estonia | 110 | 130 | 150 | 300 |
Francja | 120 | 140 | 160 | 300 |
Irlandia | 120 | 140 | 160 | 300 |
Litwa | 110 | 130 | 150 | 300 |
Dania | 110 | 130 | 150 | 300 |
Finlandia | 110 | 130 | 150 | 300 |
Grecja | 120 | 140 | 160 | 300 |
Włochy | 120 | 140 | 160 | 300 |
Austria | 110 | 130 | 150 | 300 |
Chorwacja | 120 | 140 | 160 | 300 |
Hiszpania | 120 | 140 | 160 | 300 |
Słowenia | 110 | 130 | 150 | 300 |
Bułgaria | 120 | 140 | 160 | 300 |
Cypr | 440 | 460 | 490 | 650 |
Luksemburg | 110 | 130 | 150 | 300 |
Malta | 440 | 460 | 490 | 650 |
Monako | 120 | 140 | 160 | 300 |
Portugalia | 120 | 140 | 160 | 300 |
Orientacyjne ceny przesyłek zagranicznych w walucie PLN. Finalny koszt wysyłki podany jest w procesie zamówienia.
Informacje: Czas dostawy jest zróżnicowany w zależności od wybranego kraju.
Pytania i odpowiedzi:
Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować.
Jaki jest czas skompletowania i realizacji zamówienia?
Zamówienia złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta wysyłane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu roboczym, w którym zamówienie zostało złożone.
W sytuacji kiedy termin może ulec zmianie, Klient będzie poinformowany przez obsługę sklepu najszybciej jak to możliwe.
W jakich godzinach dostarczane są przesyłki?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę. Wybierając dostawę do Paczkomatu, przesyłkę można odebrać o dowolnej porze.
Co zrobić, gdy dostawa się opóźnia?
W przypadku problemów z ustaleniem losów nie doręczonej/opóźnionej przesyłki prosimy o skontaktowanie się z firmą kurierską i podać numer przesyłki/list przewozowy. Na podstawie listu przewozowego/numeru przesyłki, który znajduje się w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia Dział Obsługi Klienta ustali, co się dzieje z Twoją przesyłką.
Kontaktować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr. tel. +48 500 298 949 lub korzystając z formularza kontaktowego.